Co udělat pro rodinnou dovolenou? Pokud jste něco jako já, tato otázka se objevuje mnohokrát do roka, a jsem vždy na rozpacích. Ať už je to volný víkend, státní svátek, Velikonoce nebo dlouhé léto, budete potřebovat něco bavit děti.

 

Vždy jsem byl fanouškem dovolených v Anglii, nebo dokonce lepší, dovolená ve Walesu. Někdy je to poslední, co chcete dělat, když máte velmi malé děti, je jít přes potíží se zabývá letiště se dostat do nějaké střediska v jiné zemi, zvláště když nemáte žádný způsob, jak by věděl, co to bude vypadat když se tam dostanete.

Moje rodina a já jsme se těší UK Dovolenou pro mnoho, mnoho let po našem posledním katastrof na cesty do zahraničí. I když jsme chtěli jet všude, naše oblíbená rodinná dovolená, zdaleka, je KilnPark nedaleko Tenby v Pembrokeshire (South West Wales). Můžete strávit letní dovolená s dětmi, které je velký byt v horách a ubytování beskydy v babyhouse.

KilnPark je Autokemp běh Haven, který nabízí veškeré vybavení, které byste očekávali. Patří mezi elektřinu a tekoucí vodu a to nejlepší z odrůdy zábavy, myslím, že X Factor splňuje Paul Daniels, a všechno mezi tím. Oni opravdu nabízejí praskání program klubovém stylu zpěváků a horní zářez komiků každý večer v dovolené. Někdy budete dokonce mít z čeho vybírat. To vše je co by kamenem dohodil od krásné jižním pobřeží Walesu.

No karavan? To nebude problém, park je ideální pro rodiny s nebo bez jejich vlastním karavanu. Ty mohou být buď pronajmout ze samotného parku, nebo z jiných turisty, které zaměstnávají svou vlastní karavan.

Věřte mi, že se nikdy nebudete chtít vidět další Costa poté, co jste byli na KilnPark, budete rádi vracet a againArticle Submission, pro všechny vaše rodinnou dovolenou ve Walesu.

 

Viz také záznam o rodinná dovolená s dětmi.